Ikke registrert?

Er du ikke registrert i 'Min idrett'? Gjør det snarest! Da letter du det administrative arbeidet både for deg selv og for klubben. Du kan klikke her for å se hvordan du gjør det.

Hvis du allerede er registrert kan du logge inn nedenfor.

Om Min idrett

Min idrett er ditt personlige utgangspunkt for å bruke idrettens medlemsdatabase.

I idrettens database finnes det ca 2,5 millioner personer. Alle som er registrert som medlem av et idrettslag eller med tillitsverv eller andre funksjoner i idretten blir registrert i idrettens databaser. Det er derfor viktig for deg som enkeltmedlem og for dine lag og forbund, at opplysningene som er registrert er korrekte.

Min idrett er din personlige portal til disse systemene. Her kan du som medlem, utøver, tillitsvalgt eller administrativt ansatt få oversikt over og endre egne opplysninger, melde på og betale for lisens, kurs og konkurranser for deg selv og for dine familiemedlemmer.

Fra Min idrett kan du:

• Endre din personlige informasjon (eks. adresseendringer hvis du flytter)
  • Se hvilke funksjoner og verv som er registrert på deg.
  • Betale for dine lisenser og skrive ut lisenskort
  • Melde deg på og betale kurs
  • Melde deg på og betale arrangementer / konkurranser / stevner / løp (ikke alle idretter)
  • Registrere din familie og gjøre de samme operasjonene for hele familien.

Betaling

Nå kan du også bruke Min idrett til å melde deg på og betale for lisenser, konkurranser, arrangementer og kurs. Foreldre kan få en samlet oversikt over medlemskapene til sine barn, og gjøre påmelding og betaling for disse på ett sted. (RSF bruker foreløpig ikke denne funksjonen.)

Personlige opplysninger

Norges idrettsforbund følger Datatilsynets og Forbrukerombudets krav til forvaltning av personlige opplysninger. Du kan aktivt samtykke til hvorvidt du ønsker at din adresse, e-post og telefonnummer skal være tilgjengelig på Internett. Fra Min idrett kan du enkelt krysse av for hvordan du ønsker at informasjon om deg skal synliggjøres.

Du kan gå til 'Min idrett' her eller logge deg direkte inn til venstre for denne teksten.

Røyken Seilforening og 'Min idrett'

RSF bruker foreløpig ikke alle funksjonene som ligger i 'Min idrett', men tar sikte på å gjøre det etter hvert som vi får testet dem og vi ser at forholdene ligger til rette for det. En viktig forutsetning for dette er at alle klubbens medlemmer har registrert seg i 'Min idrett'. Se øverst til venstre hvordan du registrerer deg.