Medlemsfordeler

Hvorfor være medlem av en seilforening, og hvorfor Røyken Seilforening?

Røyken Seilforening er den lokale seilforeningen for innbyggerne i Røyken, vi er tilsluttet Norges Seilforbund og tilbyr mange aktiviteter i et moderne og tilpasset anlegg i Nærsnesbukta. Medlemskap hos oss er også blant de rimeligste i Oslofjorden.

Dessuten får man flere fordeler gjennom Røyken Seilforenings medlemskap i Norges Seilforbund, så som bedre og rimeligere forsikringer, spesialtilbud på utsyr og tjenester etc.

Skal man delta i regatta kreves det medlemskap i en seilforening tilsluttet Norges Seilforbund.

Medlemskap/innmelding

Som medlem i Røyken Seilforening:

• kan du delta i seilaser, ulike aktiviter og møter innen tur-, hav- og regattaseiling
  • får du tilbud om kurs i både jolle- og kjølbåtseiling
  • kan du låne seiljoller
  • kan du bli med på junioraktiviteter
  • får du et bredt kurs- og treningstilbud
  • blir du medlem av et miljø med stor aktivitet, høyt kompetansenivå og mange ressurser
  • gunstig båtforsikring
  • blir du med i en seilforening tilsluttet Norges Seilforbund

Priser 2019. Tidspunkt for neste mulige justering er årsmøtet i mars 2020:

• Enkeltmedlem: 500,-
  • Familiemedlemskap: 500,- for hovedmedlem pluss 250,- for hvert ekstra familiemedlem.  Gir rett til lån av 2-kronan (2-3-mannsjolle)
  • Juniormedlem (under 20 år): 250,-
  • Pensjonistmedlem (over 67 år): 250,-
Innmelding gjøres gjennom DNBs tjeneste www.deltager.no eller ved å registrere deg/logge på i 'Min idrett' og velge Røyken Seilforening som din klubb. Du kan også kontakte oss direkte på post@rsf.no.